آماده باش سازمان‌های امدادی دورود برای حوادث زمستانی

آماده باش سازمان‌های امدادی دورود برای حوادث زمستانی

خبرگزاری تسنیم: فرماندار دورود گفت: تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان دورود آمادگی لازم را در صورت بروز هر گونه حادثه طبیعی مرتبط با بارش برف و باران در روزهای آینده را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، ماشاالله نعمتی عصر امروز در جلسه ستاد حوادث دورود اظهار داشت: براساس اعلام هواشناسی در چند روز آینده موج برف و باران و سرما استان لرستان را در بر می گیرد.

وی افزود: براساس اعلام هواشناسی انتظار کاهش 7 تا 12 درجه ای دما در شهرستان دورود وجود دارد که این امر سبب افزایش میزان مصرف گاز می شود.      

فرماندار دورود عنوان کرد: تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان دورود باید آمادگی لازم را در صورت بروز هر گونه حادثه طبیعی مرتبط با بارش برف و باران داشته باشند.

وی بیان کرد: ادارات شهرستان دورود باید اقدامات لازم را در جهت کاهش مصرف گاز و خاموش کردن بخاری های گازی در ادارات پس از ساعات اداری و روز های تعطیل  انجام دهند.

نعمتی تصریح کرد: در صورت بارش برف راه دسترسی برخی روستاهای سخت گذر و کوهستانی شهرستان دورود مسدود می شود که بخشداری های مرکزی و سیلاخور باید هماهنگی های لازم را جهت بازگشایی این راه ها داشته باشند.

وی افزود: بارش برف و باران در چند روز آینده ممکن است مشکلاتی در سطح شهرستان دورود ایجاد کند که همه دستگاه های خدماتی و امدادی شهرستان دورود باید آمادگی لازم را داشته باشند.

چراغی شهردار دورود نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی شده که تمامی امکانات شهرداری و بخش خصوصی در صورت بارش برف برای بازگشایی معابر به خدمت گرفته شود.

وی افزود : نمک لازم به میزان مورد نیاز خریداری و در اختیار شهرداری قرار دارد و به صورت بسته بندی در مناطق مختلف شهر در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon