پیست اسکی خوشاکو ارومیه آماده پذیرایی از گردشگران زمستانی است

پیست اسکی خوشاکو ارومیه آماده پذیرایی از گردشگران زمستانی است

خبرگزاری تسنیم: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: این استان به سبب دارا بودن ظرفیت گردشگری زمستانی مثل پیست اسکی خوشاکو آمادگی پذیرایی از مسافران در این حوزه را دارد.

حسین امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به ظرفیت‌های گردشگری زمستانی آذربایجان‌غربی اشاره و اظهار داشت: پیست اسکی خوشاکو مهم‌ترین ظرفیت گردشگری زمستانه استان است که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران سراسر کشور برای استفاده از این مکان گردشگری به آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند.

وی رشته‌ کوه‌های نواحلی ساحلی کشور مثل کو‌ه‌های دالامپر و رودخانه‌های پر آب و دیگر کوه‌ها و ارتفاعات استان را از ظرفیت شکار، بازدید، کایت سواری، تیراندازی، اسکیت روی‌آب، اسکیت روی یخ برخوردار دانست و افزود: غار سهولان، مناطق حفاظت شده و بازیهای بومی و محله‌ای به همراه ورزش‌های محلی زمستانی از جاذبه‌های گردشگری استان است که توسط تورهای طبیعت گردی ماجراجویانه در نقاط مختلف استان جذب گردشگر می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی آذربایجان‌غربی، به تورهای ساحلی دریاچه مارمیشو اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون این تورها فعال بوده و در روز‌های تعطیل عده زیادی برای بهره‌گیری از طبیعت زیبای این مناطق به آن سفر می‌کنند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon