تکمیل پروژه فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم از مطالبات مردم است

تکمیل پروژه فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم از مطالبات مردم است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های جمع‌آوری فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم با ۲۰ سال قدمت اکنون روند اجرایی کندی دارد که تکمیل آن یکی از مطالبات مهم مردم این شهرها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست شورای اداری بوشهر با حضور رئیس جمهور با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف است اظهار داشت: این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم ملی و بین‌المللی ولی اکنون در بخش‌های مختلف یر بنایی دچار مشکلاتی است که نیاز به توجه جدی دولت است.

وی با بیان اینکه اعتبارات پروژه‌های عمرالنی و زیرساختی باید افزایش یابد تاکید کرد: اعتبارات 2 درصد نفت به عنوان یک امتیاز مناطق نفت خیز کشور نباید جایگزین اعتبارات ملی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به اشتغال نیروهای بومی به عنوان یکی از مصوبات دولت گذشته گفت: مصوبه 50 درصد اشتغال نیروهای بومی باید اولویت جوانان استان بوشهر باشد  و لازم است تا شعاع 150 کیلومتر توسعه یابد ولی این مصوبه شامل همه کشور نمی‌شود.

جمیری با تعیین تکلیف روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر خاطرنشان کرد: روستاهای هلیله و بندرگاه  که اکنون بیش از 40 سال است در کنار نیروگاه اتمی بوشهر بلا تکلیف هستند وضعیت اسکان این اهالی مشخص شود .

وی با اشاره به اینکه صاحبان واحدهای مسکونی از نئاشتن سند مالکیت دچار مشکلاتی هستند گفت: مردم  بومی ساکن خارگ به سبب نداشتن سند مالکیت از امکانات لازم در حوزه‌های مختلف دچار مشکلاتی هستند که باید به این مهم و دخواست این مردم توجه جدی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل پروژه نیمه تمام فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم  تاکید کرد و گفت: پروژه‌های جمع‌آوری فاضلاب بوشهر، گناوه و دیلم  با 20 سال قدمت اکنون روند اجرایی کندی دارد که تکمیل آن یکی از مطالبات مهم مردم این شهرها است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon