شهروندان سقز از تخفیف ۲۲ درصدی پرداخت عوارض بهره‌مند می‌شوند

شهروندان سقز از تخفیف 22 درصدی پرداخت عوارض بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر سقز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر شهروندان سقزی از تخفیف ۲۲ درصدی پرداخت عوارض بهره‌مند می‌شوند.

باقی رحمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز با اشاره به اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر شهروندان سقزی از تخفیف 22 درصدی پرداخت عوارض بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: این تخفیف 22درصدی از اول تا سی‌ام بهمن‌ماه به مدت یک ماه تمام اعمال می‌شود.

وی گفت: در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سقز که در سالن اجتماعات شورا برگزار شد، تمام اعضاء به اتفاق آری، خواستار اجرای این مصوبه از سوی شهرداری شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز تصریح کرد: با عنایت به تبصره 4 ذیل ماده 67 لایحه عوارض درآمدی سال 93 شهرداری سقز به منظور مساعدت به همشهریان سقزی، با پیشنهاد شهرداری، شورای اسلامی شهر این طرح را تصویب کرد.

وی گفت: تمام عوارض اعم از صدور پروانه ساختمان، پایانکار، مفاصا حساب، حق تفکیک ساختمانی، کسری پارکینگ، توافق تجاری و پروانه کسب در صورت پرداخت یک جا در مهلت مقرر، مشمول 22درصد تخفیف می‌شوند.

رحمان‌پور افزود: عوارض نوسازی و پسماند(علاوه بر 10 درصد جایزه خوش حسابی)، مشمول 15 درصد تخفیف در ایام الله دهه مبارک فجر امسال خواهند شد و تمامی بدهی‌های قبلی هم در صورت تسویه نقدی یک جا تا پایان امسال، مشمول 15 درصد تخفیف خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تخفیف‌های ذکر شده تنها در مدت زمان تعیین شده قابلیت اجرایی دارد و مودیانی که به هر دلیل نتوانند نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به صورت یکجا به حساب شهرداری اقدام کنند به هیچ عنوان مشمول تخفیف مذکور نخواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز گفت: اگر این تخفیف با استقبال همشهریان سقزی مواجه شود، با نظر شورای اسلامی شهر سقز زمان اجرا تا 25 اسفند ماه امسال تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon