تکمیل ۵۰ درصد ظرفیت نمایشگاه چاپ دیجیتال طی ۵ روز نخست ثبت‌نام

تکمیل 50 درصد ظرفیت نمایشگاه چاپ دیجیتال طی 5 روز نخست ثبت‌نام

خبرگزاری تسنیم: رئیس پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» گفت: طی ۵ روز نخست ثبت نام برای این دوره نمایشگاه ۵۰ درصد از ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده و شاهد استقبال بسیاری بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ جلال ذکایی، رئیس پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» گفت: ثبت‌نام این دوره از نمایشگاه از اول بهمن امسال شروع شده و با اقبال خوبی هم مواجه بوده است.

به گفته وی، با توجه به اینکه 5 روز از بهمن ماه می‌گذرد، خوشبختانه 50 درصد از ظرفیت پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» تکمیل شده و تصورمان این است که تا پایان این هفته کل ظرفیت نمایشگاه پرخواهد شد. از نکات ویژه‌‌ای که در این دوره از نمایشگاه می‌توان به آن اشاره کرد، همکاری با مرکز علمی _ کاربردی واحد 5  یا همان دانشکده چاپ برای برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی حوزه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی است.

وی با اشاره به این مطلب که در بخش جنبی این نمایشگاه سمینار «چاپ دیجیتال و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» را برگزار خواهیم کرد، افزود: این سمینار 7 خرداد سال 94 برگزار خواهد شد که بعد از مشخص شدن سخنرانان، اطلاع‌رسانی آن صورت خواهد گرفت.

ذکایی گفت: پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع در مجموعه نمایشگاهی هتل المپیک برپا خواهد شد. قیمت غرفه‌ها نسبت به سال گذشته چیزی حدود 16 درصد افزایش داشته است و هیچ کمک دولتی نیز دریافت نکردیم یعنی این نمایشگاه به صورت مستقل از سوی بخش خصوصی برپا شده است، اما در واقع نمایشگاه چاپ دیجیتال در قیاس با سایر نمایشگاه‌های دیگر که به صورت ارزی هزینه غرفه محاسبه می‌‌شود، شرایط بسیار ویژه‌ای برای واردکنندگان دستگاه‌های دیجیتال است.

پنجمین نمایشگاه «چاپ دیجیتال و نشر رومیزی» از 5 لغایت 8 خرداد سال 94 در مجموعه نمایشگاه‌های هتل المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران