۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه صنایع روستایی در بیله‌سوار اختصاص یافت


13 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه صنایع روستایی در بیله‌سوار اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: امسال مبلغ ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه صنایع روستایی در شهرستان بیله‌سوار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکور زارع عصر امروز در نشست با هیئت بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: امسال برای توسعه و اجرای طرح‌های روستایی شامل دامداری، کشاورزی، مرغداری، پرورش زنبور عسل، پرورش و تولید قارچ و گلیم بافی مبلغ 13 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به توسعه روستایی و افزایش تولیدات در این حوزه است، گفت: روستاییان قشر تولیدگر جامعه به شمار می‌روند که نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و هر چه به این قشر تلاشگر بیشتر توجه شده و زمینه فعالیت و تولید آنها فراهم شود مسیر توسعه و تعالی کشور هموارتر می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار تصریح کرد:‌ باید تلاش کنیم تا با همفکری و همکاری همدیگر زمینه‌ای فراهم شود تا اقتصاد مقاومتی را در این شهرستان تحقق بخشیم که در این زمینه کارها و اقدامات مهندسان به ویژه در حوزه کشاورزی می‌تواند نقشی عظیم ایفا کند.

زارع با اشاره به ظرفیت‌های متعدد این شهرستان بیان کرد:‌ باید تلاش کنیم تا با شناسایی و معرفی این ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف و به ویژه کشاورزی و منابع طبیعی در صدد پرورش این ظرفیت‌ها بوده و بتوانیم این شهرستان را با توسعه تولیدات به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

وی با تاکید بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: در صورتی که این فریضه مهم و اساسی مورد غفلت واقع شود می تواند آسیب‌ها و خسارات زیادی را برای این شهرستان به دنبال داشته باشد که همگان باید در وهله نخست خود به وظایف دینی و ارزشی خود عمل کرده و در مرحله بعدی برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم تا بتوانیم به نتایج مثبت در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon