ورزشکاران باید امثال "شهید غازی" را الگوی زندگی خود قرار دهند


ورزشکاران باید امثال "شهید غازی" را الگوی زندگی خود قرار دهند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری گفت: شهید غازی خصوصیات منحصر به فردی داشت که می‌توانیم این شهید را به عنوان یک الگو به همه نسل‌ها معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسینم از اصفهان، سردار رضا محمد سلیمانی، شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید غازی، کاپیتان سابق سپاهان درباره این شهید اظهار داشت: یکی از وظایفی که ما در این وضعیت داریم، این است که برای جوانان الگوسازی کنیم تا بتوانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند که یکی از این الگو ها شهید غازی است که می‌تواند در عرصه‌های عملی و نظری الگو باشد.

وی افزود: شهید غازی خصوصیات منحصر به فردی داشت و ما می‌توانیم این شهید را به عنوان یک الگو به همه نسل‌ها معرفی کنیم. ویژگی خاص این شهید در عرصه‌های مختلف ورزشی و جبهه و دیگر عرصه‌ها، اخلاق او بود که او را زبان زد خاص و عام کرده بود و با توجه به روحیه‌ای که داشت همچون قطب‌نمایی بود که که دیگران را به خود جذب می‌کرد.

فرمانده سپاه چهار محال و بختیاری با بیان ویژگی‌های این شهید بیان کرد: دیگر ویژگی این شهید اعتقاد زیاد وی به کار گروهی بود و در رفتار این شهید کاملا مشهود و همیشه به افراد و نظراتشان احترام خاصی داشت که جز شاخصه‌هایی بود که او را در همه عرصه‌ها مورد توجه قرار می‌داد.

وی درباره اینکه ورزشکاران چگونه شهید غازی و امثال ایشان را الگو قرار دهند، تصریح کرد: به نظر بنده ورزشکاران ما نباید به دنبال الگوهای کاذب باشند چراکه برخی الگوها با اخلاق و منش و فرهنگ ما تطبیق ندارند.

سردار سلیمانی گفت: ولی این شهید الگویی بودند که واقعا صادق و ملموس بودند و نباید شهدایمان را آسمانی کنیم چون شهیدان ما زمینی هستند و در کنار ما و از جنس بودند.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon