انحلال برخی تعاونی‌های مسکن مهر به‌دلیل تخلف

انحلال برخی تعاونی‌های مسکن مهر به‌دلیل تخلف

خبرگزاری تسنیم: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور آخوندی در خصوص پیگیری تخلفات پنهان مسکن مهر از ارسال گزارش این تخلفات به دفتر وزیر راه خبر داد و گفت: شرکت عمران شهرهای جدید پیگیر این موضوع است.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ گزارش مربوط به تخلفات پنهان طرح مسکن مهر تهیه و به دفتر وزیر راه و شهرسازی ارسال شده که بر این اساس قرار شده برخی از تعاونی‌های مسکن مهر ــ به‌دلیل تخلفات ــ منحل شوند.

وی تصریح کرد: موضوع تخلف پنهان مسکن مهر از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط (شرکت عمران شهرهای جدید ایران) پیگیری شده و قرار بر این بوده تعدادی از تعاونی‌های متخلف شهر جدید پرند منحل شوند.

وی پیش‌تر از تعیین فردی برای پیگیری دستور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در رابطه با رسیدگی به تخلفات پنهان مسکن مهر خبر داده و گفته بود: به‌زودی نتیجه این بررسی‌ها به اطلاع وزیر راه می‌رسد.

مهرآبادی افزود: علاوه بر بنده به‌عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران و همچنین مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی نیز پیگیر تخلفات مسکن مهر هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان "فردی را مأمور پیگیری تخلفات پنهان مسکن مهر تعیین کرده‌ایم که این مناطق مورد نظر را به‌خوبی می‌شناسد" تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و دستور وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری این تخلفات، پس از بررسی‌های لازم به‌زودی درباره نتایج به دست آمده به وزیر راه و شهرسازی گزارشی ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه