شناگران قمی ۱۷ مدال مسابقات جانبازان و معلولان کشور را به دست آوردند


شناگران قمی 17 مدال مسابقات جانبازان و معلولان کشور را به دست آوردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم با بیان اینکه که مهم‌ترین موفقیت ورزشکاران قم در سال ۹۳ قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در سوپرلیگ کشور است گفت: شناگران قمی ۱۷ مدال مسابقات جانبازان و معلولان کشور را به دست آوردند.

محمد پیروزمنش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: درخشش شناگران قمی در مسابقات شنای جانبازان و معلولان کشور مهم‌ترین موفقیت ورزشکاران معلول قم پس از قهرمانی در سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر کشور بود.

وی افزود: تیم اعزامی شنای جانبازان و معلولان قم به این مسابقات موفق به کسب 17 مدال در ماده‌های مختلف شد و توانست در بخش تیمی در جمع برترین‌های این مسابقات قرار گیرد و افتخار دیگری برای ورزش قم به دست آورد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: نفرات اعزامی شنای قم را رضا بهرامی، اسماعیل اسدی، مجید شکوری، حسین علیزاده، علی زارعی، یوسف حکمی، احمد ملک‌پور و مهدی گائینی به عنوان مربی و سرپرست تشکیل دادند.

پیروزمنش با اشاره به موفقیت‌های ورزش جانبازان و معلولان قم در سال 93 بیان کرد: ورزشکاران معلول و جانباز قمی امسال در مسابقات ملی و بین المللی نمایش درخشانی داشتند که مهم‌ترین موفقیت آن قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان تندیس قم در سوپرلیگ کشور بود.

وی عنوان کرد: تنها مدال ورزشکاران قم در مسابقات پارالمپیک اینچئون نیز توسط حسین گلستانی، عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به دست آمد و پیش بینی می‌کنیم سال آینده وضعیت بهتری از نظر مدال آوری داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: برگزاری همایش عمومی ورزش همگانی جانبازان و معلولان در قم یکی از برنامه‌های مهم ما در سال 93 بود که برای نخستین بار انجام گرفت و هدف آن، آَشنا کردن جانبازان و معلولان با فعالیت‌های ورزشی و گرایش آن‌ها به سمت و سوی ورزش بود.

پیروزمنش خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش فرهنگی و ورزشی برگزار شد و مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده برای جانبازان و معلولان در سطح همگانی و در رشته‌های دارت، طناب کشی، پرتاب توپ به حلقه و ویلچررانی انجام شد و مورد استقبال قابل توجه جانبازان و معلولان قمی قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon