کاروان نوروزی راهیان نور اردبیل راهی مناطق عملیاتی شد


کاروان نوروزی راهیان نور اردبیل راهی مناطق عملیاتی شد

خبرگزاری تسنیم: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نخستین کاروان راهیان نور سال ۹۴ استان اردبیل راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد پورمند، فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر بعد از ظهر امروز در آئین بدرقه کاروان راهیان نور اردبیل اظهار داشت: نخستین کاروان راهیان نور سال 94 استان اردبیل امروز از منطقه مشگین‌شهر عازم مناطق جنوب کشور شدند تا زمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را در آستانه سال نو فراهم آوریم.

وی افزود: این کاروان راهیان‌نور متشکل از شهرستان‌های مشگین‌شهر، نمین و گرمی از مشگین‌شهر راهی مناطق عملیاتی کشور شدند تا با حضور در این مناطق و بازدید از محل رشادت و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ایران اسلامی زمینه ترویج آرمان‌های این شهدا در جامعه فراهم آید.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر تصریح کرد: در این کاروان 500 نفر از اقشار مختلف مردم و بسیجیان حضور داشته و به بازدید از مناطق عملیات و صحنه‌های حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان جبهه حق علیه باطل می‌پردازند که برای حضور این افراد در مناطق عملیاتی برنامه‌هایی پیش‌بینی شده تا در مدت اقامت، این افراد از اجرای این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

پورمند بیان کرد: این کاروان در مدت 5 روز حضور در مناطق جنگ جنوب کشور از مناطق و یادمان‌های طلائیه، هویزه، دهلاویه، شلمچه، فکه و اروندکنار بازدید کرده و در جریان عزم و اراده و همت بسیجیان و رزمندگان قرار می‌گیرند.

وی گفت:‌ تلاش بر این بوده تا بتوانیم با اعزام این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای دوران دفاع مقدس را فراهم آوریم.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور دانست و افزود: امیدواریم در این زمینه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon