ویژه برنامه‌های تکریم مادران شهدای خراسان رضوی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های تکریم مادران شهدای خراسان رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه‌های تکریم مادران شهدای خراسان رضوی روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه برگزار می‌شود.

عابدین عابدی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های سالروز رحلت حضرت فاطمه ام‌البنین(س)  و روز تکریم و بزرگداشت مادران و همسران شهدا در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها طی دو روز و در روزهای 14 و 15 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: سرکشی از مادران و همسران شهدا، عیادت از مادران و همسران شهدا در مرکز نگهداری ایثار، حضور مادران و همسران شهدا در نماز جمعه و اشاره به نقش و جایگاه آنها توسط امام جمعه در خطبه‌های نماز جمعه و تشرف مادران و همسران شهدا به بارگاه منور رضوی از جمله این برنامه‌هاست.

عابدی‌مقدم گفت: بی‌شک نباید از نقش چمشگیر مادران و همسران شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس غافل شد، زیرا رشادت‌ها و فداکاری‌های آنها بود که سبب حضور همسران و فرزندانشان در این دو جبهه شد و به فضل الهی توانستیم در هر دو جبهه اسلام را بر کفر پیروز کنیم.

وی عنوان کرد: وظیفه همه ماست که این عزیزان را تکریم کنیم، زیرا آنها برای آسایش ما و حفظ این آب و خاک از پاره‌های تن خود گذشتند و باید به شکلی شایسته دین خود را نسبت به مادران و همسران شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon