بیمارستان ترومای اردبیل افتتاح می‌شود


بیمارستان ترومای اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بیمارستان ترومای اردبیل که در حال تکمیل مراحل اجرایی است امسال افتتاح شده و در این حوزه به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات پزشکی و درمانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جواد زنجانی ظهر امروز در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح شهرستان اردبیل 10 پروژه مهم و اساسی در حال اجرا بوده که باید هر چه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا شاهد راه‌اندازی آنها و بهره‌مندی مردم از خدمات این پروژه‌ها باشند.

وی افزود: در این زمینه پروژه‌ها در بخش‌های مسکن، راهسازی و راهداری از اهمیت بالایی برخوردار بوده که باید بر حسب اولویت این پروژه‌ها در اردبیل با اتمام مراحل اجرایی تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسند تا شاهد توسعه و آبادانی در این شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: از 10 پروژه مهم در دست اجرای شهرستان امسال شاهد بهره‌برداری از دو بانده کردن جاده اردبیل - خلخال، بیمارستان ترومای اردبیل و ساختمان پزشکان این شهرستان می‌شویم تا مردم بتوانند از ظرفیت این پروژه‌ها در شهرستان استفاده کنند.

زنجانی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته بیان کرد: لکه‌گیری 40 هزار مترمربع آسفالت، مرمت و بازسازی 10 پل، اجرای 7 کیلومتر جاده مواصلاتی، اجرای روکش 17 کیلومتر راه، نصب یک هزار و 500 تابلو راهنما، نصب 500 عدد گاردریل و تحویل سه دستگاه ماشین‌آلات به اداره راه و شهرسازی از جمله اقدامات در حوزه راه و شهرسازی در سطح شهرستان اردبیل بوده است.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر اردبیل اظهار کرد: سهمیه شهرستان اردبیل در این حوزه 30 هزار و 300 واحد مسکن بوده که تاکنون 27 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و اقساط‌بندی 21 واحد نیز انجام شده که باید تمامی واحدهای مسکن مهر در شهرستان هر چه سریع‌تر تکمیل شده و بهره‌برداری برسند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر در شهرک‌های مسکن مهر اردبیل عملیات ساخت 2 مدرسه با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال، 4 باب مسجد که یک باب آن به بهره برداری رسیده و یک مرکز کلانتری با 10 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام بوده که تا پایان 3 ماهه نخست امسال باید تکمیل شده و آماده تحویل باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon