«من زنده‌ام» و «مسیح در شب قدر»؛ بر صدر پرفروش‌های ترنجستان سروش


«من زنده‌ام» و «مسیح در شب قدر»؛ بر صدر پرفروش‌های ترنجستان سروش

خبرگزاری تسنیم: پنج کتاب انتشارات سروش به نام‌های «ریتم در موسیقی»، «تحلیل پیام‌های رسانه‌ای»، «ترکیب بندی در عکاسی»، «گیرنده: دخترم» و «برای مدیران» در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۹۳ ترنجستان سروش معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ براساس اعلام لیست پرفروش‌ترین آثار فروشگاه بزرگ کتاب ترنجستان سروش که روز گذشته منتشر شد، در سال 93 مجموعاً 16 عنوان کتاب با نام‌های «مسیح در شب قدر»، «مواعظ»، «تحلیل پیام‌های رسانه‌ای»، «ریتم در موسیقی»، «ضد»، «ترجمه تفصیلی آیةالکرسی»، «من زنده‌ام»، «جناب عشق»، «ترکیب بندی در عکاسی»، «فیض بوک»، «انسان 250 ساله»، «گیرنده: دخترم»، «ته خیار»، «دغدغه‌های فرهنگی»، «برای مدیران» و «چمران مظلوم بود» در رده پرفروش‌ترین کتاب‌های ترنجستان قرار گرفتند که از این بین، پنج عنوان متعلق به انتشارات سروش بوده است.

کتاب‌های «ریتم در موسیقی»، «تحلیل پیام‌های رسانه‌ای»، « ترکیب‌بندی در عکاسی»، «گیرنده: دخترم» و «برای مدیران» انتشارات سروش هرکدام طی سال 93 یک تا سه نوبت تجدید چاپ شده و مورد استقبال مستمر علاقه‌مندان کتاب هستند.

کتاب «برای مدیران؛ مجموعه رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به مدیران» طی یکسال گذشته، عنوان پرفروش ترین کتاب سال انتشارات سروش را نیز به خود اختصاص داد و در رده کتاب‌های پرفروش انتشارات سروش نیز قرار گرفت.

«برای مدیران» از گفتارها و گزیده کلام مقام معظم رهبری در مقوله مدیریت است. این اثر ویژگی‌های مدیران و آنچه آنان برای اداره درست تکالیف مدیریتی خود در مسیر تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام و مواضع رهبری به تحریر درآمده و در 9 فصل مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی، مدیران؛ معنویت، مدیران؛ اخلاق، مدیران؛ گزینش همکاران، مدیران؛ نظارت بر زیر مجموعه، مدیران انقلابی، مدیران؛ وظایف و ویژگی‌ها، مدیران؛ آسیب‌شناسی و نامه امام علی(ع) به مالک اشتر تدوین شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران