ساخت میدان میوه و تربار همدان ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


ساخت میدان میوه و تربار همدان 170 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: استاندار همدان با بیان اینکه اجرای پروژه میدان بار شهرداری همدان توسط بخش خصوصی به زودی اجرایی می‌شود، گفت: برای ساخت این میدان میوه و تره‌بار نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدناصر نیک بخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد سرمایه‎گذاری به عنوان اولویت نخست استان همدان معرفی شده و مدیران استان همدان نیز با این مسئله همسو هستند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران صنعتی استان همدان با سیاست‌های حمایت از سرمایه‌گذار همسو و همراه هستند، افزود: مانعی در برابر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان وجود ندارد و اگر بخش خصوصی گلایه‌ای در این زمینه دارد باید با همکاری و همراهی آن را رفع کرد.

نیک بخت با اشاره به اینکه 48 تفاهم‎نامه در همایش سرمایه‌گذاری استان همدان منعقد شده است، عنوان کرد: عملیات اجرایی سه طرح صنعتی روز گذشته در شهرستان رزن آغاز شد که برای 300 نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه مفاد تفاهم‌نامه‌ها و دستاوردهای همایش سرمایه‌گذاری در حال اجرایی شدن است، گفت: تاکنون 90 میلیارد تومان در قالب تفاهم‎نامه‎های سرمایه‌گذاری کالا از استان همدان به سایر استان‌ها صادر شده است.

وی از اجرای دو تصفیه‌خانه تویسرکان و ملایر توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: تصفیه‎خانه‌های تویسرکان و ملایر از طریق روش‌ BOT به بخش خصوصی واگذار شده که به ترتیب 30 و 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار همدان با اعلام اینکه اجرای پروژه میدان بار شهرداری همدان توسط بخش خصوصی به زودی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برای اجرای این میدان میوه و تره‌بار نزدیک به 170 میلیارد تومان نیاز است.

وی با اعلام اینکه روند اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تمامی استان عملی می‌شود، بیان کرد: سرمایه‌گذاران داحلی و خارجی برای سرمایه‎گذاری در استان همدان تمایل نشان داده و خوشبختانه شاهد ورود برخی از این سرمایه‎‌گذاران به استان هستیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon