محصولات کارخانه فولاد و چدن دورود صادر می‌شود


محصولات کارخانه فولاد و چدن دورود صادر می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل کارخانه فولاد و چدن دورود گفت: هم‌اکنون تولیدات این کارخانه فولاد و چدن دورود علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه ازجمله عراق و افغانستان نیز صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، تقی حاجی وند عصر امروز در مراسم افتتاح فاز دوم کارخانه فولاد و چدن دورود اظهار داشت: برای اتمام طرح توسعه مبلغ 4 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی افزود: این شرکت بیش از 40 سال قدمت دارد و در این سال‌ها هیچ‌گونه نوسازی در آن انجام‌نشده است.

مدیرعامل شرکت فولاد و چدن دورود عنوان کرد: در سال 92 کل تولیدات این شرکت 500 تن بوده است که با تلاش کارکنان این شرکت در سال 93 به 1600 تن افزایش‌یافته است.

وی با عنوان اینکه درآمد این شرکت از محل فروش قطعات تولیدی در سال 92 فقط 5 میلیارد تومان بوده است بیان کرد: با افزایش میزان تولید در سال 93 درآمد شرکت به 10 میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

حاجی وند تصریح کرد: فاز این شرکت که شامل نوسازی و تجهیز کوره‌های حرارتی، عملیات حرارتی است در سال 93 آغاز و با اتمام آن تولیدات شرکت فولاد و چدن به 4.5 میلیون تن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت فولاد و چدن دورود گفت: هم‌اکنون تولیدات این شرکت علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه ازجمله عراق و افغانستان نیز صادر می‌شود.

حاجی وند اظهار داشت: با افتتاح فاز دوم این کارخانه تولیدات این شرکت 4 برابر خواهد شد که انتظار می‌رود در سال جاری 7 میلیارد تو مان سوددهی داشته باشد.

وی عنوان کرد: برای توسعه شرکت فولاد و چدن شهرستان دورود اقدامات خوبی صورت گرفته است که سبب تثبیت اشتغال موجود و فراهم شدن زمینه اشتغال‌های جدید است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon