۲۲ اردیبهشت؛ آغاز مسابقات جانبازان و معلولین شهرهای خواهرخوانده اصفهان


22 اردیبهشت؛ آغاز مسابقات جانبازان و معلولین شهرهای خواهرخوانده اصفهان

خبرگزاری تسنیم: دومین دوره مسابقات جانبازان و معلولین شهرهای خواهرخوانده اصفهان با حضور ۸ کشور در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته ویژه آقایان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این رقابت‌ها ویژه ورزشکاران جانباز و معلول، به مناسبت گرامی‌داشت هفته اصفهان از 22 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی این شهر برگزار می‌شود.

دومین دوره این رقابت‌ها با حضور 8 کشور در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته ویژه آقایان از 22 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان در جریان خواهد بود.

تیم‌های اعزامی از کشورهای شرکت کننده 20 اردیبهشت ماه وارد ایران خواهند شد و مراسم رسمی افتتاحیه روز 21 اردیبهشت ماه، ساعت 17 در محل سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان برگزار می‌شود.

جلسات فنی و انجام کلاس‌بندی برای ورزشکاران فاقد کلاس‌بندی پزشکی، روز 21 اردیبهشت انجام می‌شود و از 22 اردیبهشت مسابقات به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

در رشته بسکتبال با ویلچر تیم‌های ارمنستان، مالزی، چین، عراق، روسیه و سه تیم مخابرات اصفهان، ایثار اصفهان و ایثار تندیس ماهان قم از ایران حضور دارند. در رشته والیبال نشسته نیز تیم‌های روسیه، آلمان، مصر، عراق و چهار تیم از ایران با عناوین شهید خرازی، شهید شهریاری، گز سکه و ذوب آهن اصفهان نیز شرکت می‌کنند.

با پایان یافتن رقابت‌ها، مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت‌های بین المللی شهرهای خواهر خوانده اصفهان، 25 اردیبهشت ماه در محل سالن شهدای مخابرات شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon