بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای گرمایش مدارس دورود هزینه شد


بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای گرمایش مدارس دورود هزینه شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس آموزش‌ و پرورش دورود گفت: به‌منظور رفع مشکلات گرمایش مدارس شهرستان دورود ظرف دو سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از دورود، اصغر فلاحی عصر امروز در مراسم هفته معلم و تجلیل از معلمان نمونه، اظهار داشت: در کنار آموزش دروس علمی، برای دانش‌آموزان کارگاه‌های آموزشی کلاس‌های انس با قرآن و مهارت زندگی برگزار شد.

وی افزود: به‌منظور پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع مختلف سه مرحله آزمون‌های پیشرفت تحصیلی برگزار شد.

رئیس آموزش‌وپرورش دورود عنوان کرد: دانش‌آموزان دورودی با شرکت در مسابقات استانی بیش از 160 رتبه اول تا سوم در مسابقات مختلف کسب کردند و شش نفر از آنها در رشته‌های فنی به مسابقات کشوری راه‌ یافت.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت مسائل ورزشی، 16 هزار دانش‌آموز دورودی در مسابقات تربیت‌بدنی شرکت کردند.

فلاحی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش شهرستان دورود با همکاری سپاه در سال تحصیلی 93-94 بیش از دو هزار و 800 دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفع مشکلات گرمایش مدارس شهرستان دورود ظرف دو سال گذشته بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس  آموزش‌وپرورش دورود با بیان اینکه در حال حاضر 56 کلاس درس نیمه‌هوشمند در شهرستان دورود وجود دارد، گفت: بر اثر زلزله‌های رخ‌داده در سال‌های اخیر تعدادی از مدارس این شهرستان خسارت دید که بخشی از آن‌ها در گذشته بازسازی شد و در حال حاضر 20 مدرسه نیاز به بازسازی دارد.

وی اظهار داشت: چهار مدرسه در دست نوسازی است و از طرف بنیاد برکت دو مدرسه در شهرستان دورود در حال ساخت است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon