۱۵۰۰ برنامه در سالروز آزاد سازی خرمشهر در بوشهر برگزار می‌شود


1500 برنامه در سالروز آزاد سازی خرمشهر در بوشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع دینی، فرهنگی و ورزشی با شعار ما می‌توانیم" در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد موحد ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در بوشهر با بیان اینکه این مراسم به مدت یک هفته در استان بوشهر برگزار می‌شود اظهار داشت:برنامه‌های این رویداد بزرگ از 31 اردیبهشت تا 4 خرداد ماه با شعار "ما می‌توانیم" در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشادت‌های حماسه‌آفرینان در عملیات بیت المقدس در تاریخ ثبت است تصریح کرد: رزمندگان اسلام در حماسه‌ آزادی خرمشهر توانستند حدود 5 هزار و 400 کیلومتر مربع از خاک ایران آزاد کنند و رزمندگان درعملیات بیت المقدس اقتدار نیروی توانمند ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند به‌گونه‌ای که بعد از آن استکبار جهانی به قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه ارتش، سپاه، بسیج وعشایر نقش موثری در این پیروزی داشتند، گفت: آزادسازی خرمشهر اقتدار نیروهای مسلح توانمند و حضور ملت شهید پرور ایران اسلامی را به عنوان دو بازوی ظفرمند نظام مقدس جمهوری اسلامی نمایان کرد.

موحد ایمان، عمل صالح وهمبستگی را بزرگترین آموزه حماسه فتح خرمشهر دانست و افزود: درس ‌بزرگ و همیشگی حماسه‌ سوم خرداد این است که ایمان، عمل صالح، همبستگی و کار و تلاش، پیروزی را در هر میدانی نصیب ملت ایران می‌کند.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در حماسه بزرگ فتح خرمشهر 87 شهید، 26 آزاده و 70 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از برپایی یک‌هزار و 500 برنامه در استان بوشهر خبرداد و گفت: امسال به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از یک‌هزار و 500 برنامه متنوع دینی، فرهنگی و ورزشی در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

موحد بیان کرد: برنامه‌های این رویداد بزرگ از 31 اردیبهشت تا 4 خرداد ماه با شعار "ما می‌توانیم" برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon