اسلام‌آباد درباره حضور گروه‌های تروریستی داعش و جندالله به مردم توضیح دهد

اسلام‌آباد درباره حضور گروه‌های تروریستی داعش و جندالله به مردم توضیح دهد

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور سابق پاکستان ضمن هشدار در مورد ایجاد پایگاه گروه تروریستی داعش در جنوب ایالت «پنجاب»، گفت که اسلام‌آباد باید در خصوص حضور گروه‌های تروریستی داعش و جندالله به مردم این کشور توضیح دهد.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سناتور رحمان ملک» وزیر کشور سابق و عضو ارشد حزب مردم پاکستان در حالی در مورد تقویت گروه تروریستی داعش در این کشور هشدار می‌دهد که برخی از اطلاعات ارائه شده در مورد حضور گروه‌های تروریستی در این کشور به واقعیت تبدیل شده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، گروه تروریستی داعش در حال تشکیل پایگاهی در جنوب ایالت پنجاب است.

رحمان ملک حملات تروریستی در پاکستان را به سازمان اطلاعات هند (را) نسبت داد و اظهار داشت که دولت اسلام‌آباد باید شواهدی در رابطه با نقش سازمان اطلاعات هند در عملیات تروریستی در پاکستان را علنی کند.

سناتور پاکستانی، پیش از این نیز گفته بود که مدارک مستندی از آغاز فعالیت گروه تروریستی داعش در این کشور دارد و شهر گوجرانواله در ایالت پنجاب را مرکز فعالیت داعش در این کشور اعلام کرده بود.

وی تاکید کرد که گروه تروریستی «القاعده» از فعالیت‌های داعش حمایت می‌کند.

به گزارش «داون»، رحمان ملک اظهار داشت: گروه تروریستی داعش از پنجاب جنوبی در پاکستان سازماندهی می‌شود و گوجرانوالا مرکز این فعالیت‌های تروریستی است.

رحمان ملک وزیرکشور سابق پاکستان همچنین فاش کرده بود که گروه تروریستی داعش به رهبری «یوسف سلفی» در این کشور حضور دارد که مدتی بعد همراه با حامیانش، توسط نیروی امنیتی این کشور در شهر «لاهور» مرکز ایالت پنجاب بازداشت شد.

این در حالی است که وزیر کشور کنونی و سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روزهای گذشته حضور گروه تروریستی داعش را در این کشور رد کرده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان