امور برق بروجرد ۴۵ میلیارد ریال از مشترکان صنعتی و کشاورزی طلب دارد‌


امور برق بروجرد 45 میلیارد ریال از مشترکان صنعتی و کشاورزی طلب دارد‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر امور برق بروجرد گفت: بدهی مشترکان صنعتی و کشاورزی این شهرستان به امور برق بیش از ۴۵ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، محمدعلی خسروی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حوزه صنعت این شهرستان چهار میلیارد تومان به امور برق بدهکار است که از این میزان 3 میلیارد تومان مربوط به سه کارخانه این شهرستان است.

وی افزود: بر این اساس کارخانجات نساجی، سامان کاشی و کاشی جم رکوردداران بدهی در این زمینه هستند.

مدیر امور برق بروجرد بیان کرد: میزان مطالبه بهای برق مصرفی از حوزه کشاورزی این شهرستان نیز 500 میلیون تومان است.

وی با اشاره به این‌که امسال تخفیف دولت به صنایع و چاه‌های کشاورزی در دریافت بهای برق مصرفی آن‌ها مانند سال‌های گذشته اعمال می‌شود، عنوان کرد: این تخفیف‌ها در صورتی اعمال می‌شود که متقاضیان صنعتی و کشاورزی در قالب تفاهم‌نامه‌ای در زمینه چگونگی از انرژی برق متعهد شوند.

خسروی با اشاره به این‌که این طرح سالانه در زمان اوج مصرف از 15 خرداد آغاز شده و تا 15 شهریور ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: در این مدت سه ماهه در صورت انجام تعهدات کشاورزان و صنعتگران در زمینه استفاده از شبکه برق از تخفیف بسیار چشم‌گیری بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که کشاورزان در چهار ساعت اوج مصرف در طول روز از چاه‌های آب استفاده نکرده و به جای آن از ساعت 12 شب به بعد به این کار مبادرت ورزند، در این مدت سه ماهه می‌توانند به صورت رایگان از برق استفاده کنند.

مدیر امور برق بروجرد گفت: مشترکان صنعتی نیز در صورتی که تعطیلات تابستانی و یا تعمیرات کارگاه یا کارخانه خود به این مدت سه ماهه موکول کنند، می‌توانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند به طوری که سال گذشته و در قالب این طرح شرکت‌های نساجی و داملران از این محل نزدیک به 103 میلیون تومان تخفیف دریافت کردند.

وی با اشاره به این‌که صنایع تا نزدیک 100 درصد می‌توانند از معافیت‌های اعلام شده در این باره برخوردار شوند، افزود: در این صورت مبلغ پرداختی بهای برق مصرفی آن‌ها مبلغ ناچیزی است.

خسروی بیان کرد: در این شهرستان 470 چاه کشاورزی برقی وجود دارد که 66 حلقه آن به کنتور هوشمند تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon