طرح توانمندسازی روستاها در دهلران اجرا می‌شود


طرح توانمندسازی روستاها در دهلران اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان دهلران گفت: طرح توانمند سازی روستاها در سطح شهرستان دهلران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران، امیدعلی سبزی در جلسه شامگاه گذشته شورای اداری در دهلران اظهار داشت: دولت در انتخابات پیش رو اصل بی‌طرفی را رعایت خواهد کرد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی با توجه به نص صریح قانون باید در انتخابات بی طرف باشند و از استفاده از اموال دولتی در راستای حمایت یا علیه کاندیدایی پرهیز شود.

فرماندار شهرستان دهلران در بخش دیگری از این جلسه گفت: با توجه به اینکه در روستاها استعدادهای خوبی وجود دارد اهتمام دولت برای استفاده و توانمندسازی این افراد است.

وی گفت: در نظر داریم برای جوانان  روستاهای شهرستان دهلران در راستای دیدگاه دولت تدبیر و امید در خصوص توانمد سازی روستاها امکانات مورد نظر را فراهم آوریم.

فرماندار شهرستان دهلران در این جلسه با مهم یادآوری کردن حقوق مردم تصریح کرد: موضوع طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات باید به نحو شایسته ای رعایت گردد تا مردم که ولی نعمت ما می باشند رضایت خاطر را از دستگاههای اجرایی داشته باشند.

وی همچنین به اقدامات خوب دولت در سطح شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: از صدا و سیمای مرکز ایلام که با وجود خدمات فراوان و متنوع کمترین توجه را به این شهرستان دارد گله مندم و انتظار دارم حق این شهرستان در رسانه ملی به خوبی ادا شود.

سبزی به بهره مندی 11 روستای این شهرستان در سال گذشته از نعمت آب اشاره و اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 35 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات آب روستاهای شهرستان هزینه شد که در این زمینه 5000نفر از مردم از وجود آب سالم بهره مند شدند.

وی گفت: البته مشکلات دیگری نیز در برخی روستاهای این شهرستان وجود دارد که با رایزنی های انجام شده با مدیرکل آب روستایی استان قرار است که امسال تحول خوبی در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دهلران با یادآوری اهمیت محیط زیست به همه تصریح کرد: توجه به محیط زیست توجه به سلامت انسان ها است و لازم است که همه مردم نسبت به این مسئله اهتمام بیشتری داشته باشند.

سبزی از خدمات بانک های شهرستان قدردانی و با بیان اینکه بانک ها به عنوان امانت دار سرمایه مردم همواره نقش مهمی در چرخه بازار جامعه دارند افزود: از تمامی بانک های شهرستان به ویژه بانک کشاورزی که در راستای پرداخت  به موقع وجه گندم خریداری شده کشاورزان اقدامات خوبی داشتند تشکر می‌شود.

وی همچنین به موضوع بیماری سالک در دهلران نیز پرداخت و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای مهار این بیماری در سطح شهرستان انجام شده که تا رسیدن به نتیجه مطلوب باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ ی

 

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon