آثار انتشارات سوره مهر کتاب گویا می‌شوند/ اولویت با آثار پر مخاطب

آثار انتشارات سوره مهر کتاب گویا می‌شوند/ اولویت با آثار پر مخاطب

خبرگزاری تسنیم: مدیر بخش سوره الکترونیک از اتمام دیجیتال‌سازی منابع این انتشارات تا پایان تابستان سال جاری خبر داد و با اشاره به نحوه فعالیت‌ها در فاز دوم گفت: تولید کتاب صوتی از بخشی از منابع در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

ابراهیم اسکندری‌پور، مدیر بخش سوره الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه‌های این بخش از انتشارات سوره مهر گفت: در حال حاضر روند دیجیتالی کردن منابع منتشر شده از سوی این بخش ادامه دارد که در این راستا تعدادی از منابع مانند «دکل ابوذر»، «رو در روی شیطان»، «تلگراف‌چی پنج ستاره» و ... از جمله این آثار است.

وی ادامه داد: بنا بر پیش‌بینی صورت گرفته تا پایان تابستان سال جاری تمامی منابع منتشر شده از سوی انتشارات سوره مهر به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد. برنامه فاز دوم انتشارات بعد از اتمام دیجیتال سازی، تولید فایل صوتی و ارائه کتاب گویا برخی از آثار است که با کمک نرم‌افزارهای مختلف انجام خواهد شد. علاوه بر این در نظر داریم که تنها در این مرحله نمانیم، بلکه تعدادی از منابع نیز به صورت مولتی‌مدیا نیز ارائه خواهد شد. در این حالت در کنار ارائه متن و صوت، قابلیت‌های دیگری نیز عرضه خواهد شد که از این نمونه می‌توان به کتاب «احمد احمد» و «رفاقت به سبک تانک» اشاره کرد. 

اسکندری‌پور یادآور شد: از جمله جدیدترین آثاری که در طی یک هفته آینده به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد، کتاب «گرگ‌سالی» زنده‌یاد امیرسحین فردی خواهد بود. با استفاده از نرم‌افزارهای جدید در تلاشیم تا بر جذابیت بیشتر نحوه ارائه آثار بیافزاییم. در این صورت ارائه آثار و کاربرد آن به صورت تعاملی انجام خواهد شد.

سوره مهر الکترونیک برای نخسیتن‌بار در بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران فعالیت خود را آغاز کرد که در این قالب پرمخاطب‌ترین اثار این انتشارات مانند «دا»، «پایی که جاماند»، «نورالدین پسر ایران» و «بابا نظر» با قیمت 50 هزار ریال به مخاطبان عرضه شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران