همایش حجاب و عفاف در استان قزوین برگزار می‌شود

همایش حجاب و عفاف در استان قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اهمیت نهادینه کردن حجاب اسلامی در بین بانوان جامعه، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همایش حجاب و عفاف در قزوین برگزار می‌شود.

افسانه حسن‌نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اهمیت حجاب و حضور فعال زنان در جامعه، اظهار داشت: زنان جامعه باید از اهمیت حجاب و عفاف در جامعه و حفظ حریم شخصی خود آگاهی کاملی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه 21 تیرماه  به عنوان روز حجاب و عفاف نام‌گذاری شده است، بیان کرد: ما باید در بحث حجاب و عفاف در ورود جدی داشته باشیم و برای نهادینه کردن این فرهنگ اسلامی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم در همین راستا همایش حجاب و عفاف در قزوین برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از ورزش بانوان استان، تصریح کرد: صاحبان صنایع باید نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش و اهمیت آن در سلامت جامعه داشته باشند و این امر میسر نمی‌شود مگر همه دستگاه‌ها برای تحقق آن تلاش کنند.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به فعال شدن ورزش همگانی برای کارمندان استان، افزود: با برنامه‌ریزی‌های در صورت گرفته ورزش کارکنان دولت در دو بخش آقایان و بانوان در استان اجرایی می‌شود.

حسن‌نایبی با اشاره به اینکه بانوان ورزشکار نقش بسزایی در زمینه تربیت فرزندان و تدبیر امور خانواده ایفا می‌کنند، عنوان کرد: ما باید روحیه ورزشکاری را در میان زنان جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت حجاب و عفاف توسط ورزشکاران، افزود: افراد جامعه ورزشکاران را الگوی خود می‌دانند و ورزشکاران باید منش ورزشکاری را در خود به وجود آورند تا بتوانند الگوی شایسته برای جامعه باشند.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon