ظرفیت و توانایی خیران مسکن ساز در چهارمحال وبختیاری به کار گرفته شود

ظرفیت و توانایی خیران مسکن ساز در چهارمحال وبختیاری به کار گرفته شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت و توانایی خیران مسکن ساز برای ساخت بیشتر مسکن در استان چهارمحال و بختیاری به‌کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشسست با هیئت امنای انجمن خیران مسکن‌ساز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جذب خیر باید در اولویت کاری و برنامه‌های انجمن خیران مسکن‌ساز استان باشد در غیر این صورت تفاوتی بین کار این انجمن و اداره راه وشهرسازی برای ساخت مسکن وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت و توانایی خیران برای ساخت مسکن باید به خوبی استفاده شود تا به فلسفه انجمن که فراهم کردن پشتوانه مالی برای ساخت مسکن نیازمندان است عمل شود و برای واگذاری نیز باید مطابق با ضوابط تصمیم‌گیری شود زیرا اگر حق کسی ضایع شود جذب خیر صورت نمی‌گیرد و کار انجمن نیز زیر سوال می‌رود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هدف اصلی انجمن تأمین مسکن ارزان قیمت و مناسب با مشارکت مردم برای اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر است در همین راستا اساس‌نامه ساخت و واگذاری مسکن باید با نظر خیر پروژه تهیه شود.

سام انصاری با اشاره به اینکه انجمن خیران مسکن‌ساز چهارمحال و بختیاری 4 میلیارد و 952 میلیون ریال پروژه در حال ساخت دارد، خاطرنشان کرد: اکنون مراحل اجرای 396 واحد مسکونی خیری در استان، در حال پیگیری و اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه 102 واحدی شهرک منظریه شهرکرد با زیربنای 14 هزار متر مربع، پروژه 30 واحدی مسکن خیری در شهرک الهیه بروجن با زیربنای 3 هزار و 400 مربع، پروژه 32 واحدی مسکن خیری فارسان نیز در پنج طبقه با زیربنای سه هزار و 402 متر مربع و یک پروژه 20 واحدی دیگر در شهرک الهیه بروجن از جمله پروژه‌های خیری در استان هستند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از خیران استان 4 میلیارد و 70 میلیون ریال برای پروژه 102 واحدی شهرکرد و 25 میلیارد ریال نیز دو نفر از خیران بروجنی برای پروژه 30 واحدی این شهر کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon