اجرای همایش‌های پیاده‌روی در اردبیل افزایش می‌یابد

اجرای همایش‌های پیاده‌روی در اردبیل افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هر هفته یک همایش پیاده‌روی در یکی از مناطق شهرداری اردبیل در ایام تابستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بابک پورپناهی عصر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های تابستانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هر هفته یک همایش پیاده‌روی در یکی از مناطق شهرداری اردبیل در ایام تابستان برگزار شود تا بتوانیم زمینه افزایش فرهنگ ورزش‌های همگانی را در بین مردم تقویت کنیم.

وی از افزایش تجهیزات ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های اردبیل خبر داد و افزود: تمامی تلاش ما بر این است تا بتوانیم با افزایش این تجهیزات ورزشی در سطح پارک‌های اردبیل زمینه حضور هر چه بیشتر و استفاده شهروندان و به ویژه جوانان را از این امکانات و تجهیزات شاهد باشیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: از جمله این تجهیزات نصب تور والیبال و بسکتبال در 50 پارک در سطح شهر اردبیل است تا بتوانیم با استفاده از این دو ورزش که در بین قشر جوانان علاقمندان خاص خود را دارد به سمت ورزش و استفاده از این تجهیزات ورزشی سوق دهیم.

پورپناهی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ایام ولادت ائمه بیان کرد: برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته شده که در ایام تابستان اجرایی و عملیاتی می‌شود و در کنار آن بازی‌های بومی محلی نیز در این ایام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعال‌سازی 20 مورد خانه شهروند در اردبیل تصریح کرد: این خانه‌های شهروند در مناسبت‌های مختلف و ایام ولادت ائمه برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های مختلف در محلات شهر اردبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه خانه‌های شهروند به نوعی نماینده سازمان فرهنگی ورزشی در محلات مختلف محسوب می‌شود، افزود: در قالب این خانه‌ها برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان فرهنگی ورزشی در محلات اجرا شده و شهروندان می‌توانند از ظرفیت برگزاری جشن‌ها، برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon