کمک رسانی به سیل زدگان مناطق استان قزوین همچنان ادامه دارد

کمک رسانی به سیل زدگان مناطق استان قزوین همچنان ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: با توجه به خساراتی سنگینی که به لحاظ وقوع سیل در برخی از مناطق استان قزوین به مردم وارد شده، کمک رسانی به سیل زدگان در این استان همچنان ادامه دارد.

حمید ره‌انجام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: بارندگی‌های چند روز گذشته سبب جاری  شدن سیل  در برخی از نقاط  استان شده که خرابی، خسارات مالی و جانی سنگینی به بار آورده است که از جمله خسارات جانی می‌توان کشته شدن دو نفر در شهرستان الموت اشاره کرد.

وی در رابطه با تعداد کشته شدگان در سیلی که در الموت اتفاق افتاده، عنوان کرد: شدت سیلی که در الموت اتفاق افتاده  بسیار شدید  بوده و خسارات جانی و مالی بسیاری به بار آورده که تخریب تأسیسات زیربنایی الموت از آن جمله است.

وی در رابطه با اقدامات هلال احمر بیان کرد: سیلی که در الموت آمده و دو نفر کشته به‌ همراه داشته، با اقدامات بی دریغ هلال احمر استان قزوین، جسد یکی از مفقودین در رجایی دشت پیدا شده است.

ره انجام در رابطه با اقدامات انجام شده در شهرستان‌های استان افزود: خسارات جانی و مالی در دیگر شهرستان‌های استان از جمله آوج، آبگرم و الموت به بار آمده که هلال احمر استان نخستین گروه اعزامی به مناطق سیل زده و خسارت دیده بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین بیان کرد: تمام تلاش سازمان بر این است که آمار تعداد دقیق غرق شدگان این بلای طبیعی را بدست آورده و به اطلاع مردم استان برساند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon