موجودی پرونده‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی به صفر رسید

موجودی پرونده‌های سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی به صفر رسید

خبرگزاری تسنیم:رئیس سابق سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش آگاه سازی نیروهای مسلح جزو ۵ استان برتر کشور بودیم، گفت: در سال گذشته در بخش کاهش موجودی پرونده‌ها در داد سرا رتبه یک کشوری را کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، غلامرضانصرتی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و دادستان نظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: عملکرد در بخش قضائی از مهم ترین رسالت مراجع قضائی است که در این راستا در سال 93 در بخش ارزیابی عملکرد رتبه دوم کشوری را بدست آوردیم.

وی افزود: دربخش اگاه سازی نیروهای مسلح جزو 5 استان برتر کشور بودیم و در زمان 5 سال فعالیت خود در خراسان جنوبی تلاش کردیم تا در راستای سیاست‌های سازمان گام برداریم.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفـت: 100 درصد از آراء دادگاه نظامی خراسان جنوبی در دیوان یک عالی کشور تأیید شده است.

نصرتی افزود: در سال گذشته در بخش کاهش موجودی پرونده‌ها در بخش دادسرا رتبه یک کشوری را کسب کردیم.

وی از انتخاب مدیر نمونه کشوری خبر داد و بیان کرد: در همایش سراسری مسئولان قضائی در سال 93 رئیس سازمان به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب شد.

رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفـت: ابتدای سال 93 موجودی پروندها به صفر رسیده است و در بخش کاهش پرونده‌های دادگاه رتبه یک کشوری را کسب کردیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان جنوبی نیز اظهارد اشت: ملاحضات حضوری برای مراجعه کنندگان در برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

علی ناصری افزود:ایجاد امنیت روانی،درونی برای مراجعه کنندگان ومعاضدت قضائی از برنامه‌های کاری من است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon