بیش از ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قزوین کشف شد


بیش از 7000 لیتر سوخت قاچاق در قزوین کشف شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قزوین، بیش از هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، رضا رضایی ظهر امروز در نشست با مأموران پلیس آگاهی استان در رابطه با کشف محموله قاچاق سوخت در استان قزوین، اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان، دو دستگاه وانت نیسان حامل تانکر سوخت را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با تلاش فراوان توانستند سه هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه عرضه سوخت را در تاکستان کشف کنند.

رضایی در رابطه با اقدامات دیگر مأموران در سطح استان قزوین، بیان کرد: همچنین مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت نیسان حمل سوخت را بررسی کردند و با اقداماتی که در این زمینه انجام دادند دو هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل را در شهرستان البرز کشف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مأموران انتظامی توانستند در شهرستان بوئین‌ زهرا نیز سوخت‌ قاچاق کشف کنند، اظهار کرد: در راستای اقداماتی که مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌ زهرا انجام دادند توانستند یک دستگاه خودروی وانت نیسان را که حاوی دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بدون مجوز حمل بود را شناسایی کنند.

وی با تأکید بر اینکه مأموران نیروی انتظامی همچنان برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای کاهش جرم قاچاق کالا و سوخت در استان تدابیر مختلفی اندیشیده شده است و مأموران نیروی انتظامی همواره آمادگی مقابله با این موضوع را دارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
او پارک
پاکسان
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
triboon