طرح زیباسازی معابر و خیابان‌ها در قزوین اجرایی می‌شود‌


طرح زیباسازی معابر و خیابان‌ها در قزوین اجرایی می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، قرار است که طرح زیباسازی معابر و خیابان‌ها در قزوین اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید میزانی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران شهری قزوین، اظهار داشت: متقاضیان نصب تابلوهای" LED" در صورتی اجازه نصب به آن‌ها داده می‌شود که درخواست آن‌ها مغایر با قوانین وضع شده در این موضوع نباشد.

وی با بیان اینکه نصب این تابلوها یکسری موازین و ملاحظات خاصی دارد، تصریح کرد: متقاضیان قبل از نصب تابلوهای" LED" در قزوین باید از قوانین مطلع شده و به سازمان زیباسازی شهرداری قزوین مراجعه کرده و از مکان جانمایی این تابلوها مطلع شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه با مراجعه این افراد به این سازمان از بروز مشکلات جلوگیری می‌شود، اظهار کرد: این امر سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها شده و از هدر رفتن سرمایه جلوگیری می‌کند.

میزانی با بیان اینکه ساماندهی تابلوهای اصناف کاری زمان‌بر و هزینه‌بر است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در شهرداری قزوین صورت گرفته نصب این تابلوها نیاز به همکاری مردم داشته چراکه همسویی مردم با شهرداری به نفع عموم جامعه است.

وی با بیان اینکه از دیگر برنامه‌هایی که شهرداری  قزوین در نظر دارد اجرایی کند، ساماندهی معابر و خیابان‌های این شهر است، عنوان کرد: در همین راستا طرح ساماندهی و زیباسازی معابر و خیابان‌هایی که با مشکل مواجه است اجرایی می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه در راستای زیباسازی این شهر فعالیت‌هایی صورت گرفته، ابراز کرد: نصب آب‌نما در خیابان تهران قدیم قزوین در راستای ارتقای سطح زیبایی این شهر تأثیر مثبتی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon