طرح مبارزه با قاچاق سوخت در قزوین اجرا می‌شود


طرح مبارزه با قاچاق سوخت در قزوین اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در رابطه با اقدامات مأموران انتظامی، گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت در استان قزوین بیش از ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی‌حسین حسینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت در استان قزوین اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در نخستین اقدام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی قزوین از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سوخت و توزیع غیر مجاز آن در این شهرستان مطلع و پس از اطمینان از صحت خبر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین، افزود: این مأموران در اقدامی اطلاعاتی، محل دپو سوخت را که در یک مرغداری غیر فعال بوده، شناسایی و با هماهنگی قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.

حسینی نژاد در رابطه با میزان سوخت کشف شده در این اقدام، تصریح کرد: در بازرسی مأموران پلیس آگاهی استان قزوین موفق به کشف 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از سه تانکر که در گودالی جاسازی شده بود شدند و به شرکت ملی فراورده‌های نفتی انتقال دادند.

وی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان آبیک قزوین، به یک دستگاه وانت نیسان مخصوص حمل سوخت مشکوک و پس از بررسی خودرو دو هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در رابطه با ادامه این طرح، ابراز کرد: اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در استان فزوین در روز‌های آتی نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon