تعیین محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر برای تصویب در مجلس ضروری است


تعیین محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر برای تصویب در مجلس ضروری است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر برای تصویب آن در مجلس شورای ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری بعدازظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای اسلامی در توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون به مشکلات ورزش بوشهر پرداخت و اظهار داشت: برای حل مشکلات ورزشکاران در حوزه حمایت از تیم‌ها پیگیری‌های لازم انجام شده که امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر تدوین برنامه ویژه‌ای در حمایت از ورزشکاران و تیم‌های استان بوشهر افزود: تاکنون یک برنامه مدون برای حمایت از ورزش استان تدوین نشده  که برای تحقق مطالبات  ورزشکاران باید برنامه‌ای دراین حوزه تدوین شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب لایحه بندرآزاد تجاری بوشهر منوط بر برطرف شدن ایرادات آن است تصریح کرد: لایحه بندر آزاد تجاری بوشهر که در کمیسیون صنایع و معادن و اقتصادی مجلس شورای اسلامی مسکوت مانده است به سبب داشتن ایرادات مطرح شده است و تصویب این لایحه مشروط به برطرف شدن مشکلات آن است.

وی با بیان اینکه اعلام محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر ضروری است بیان کرد: براساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اعلام محدوده منطقه آزاد تجاری بوشهر برای تصویب در مجلس ضروریست و استدلال اعضای کمیسیون‌های یاد شده آنها نیز مبنی براین است که در صورت رعایت نشدن این موضوع توسط شورای نگهبان رد می‌شود.

جمیری با تاکید بر افزایش اعتبارات عمرانی شهر بوشهر افزود: افزایش اعتبار محور خروجی جدید شهر بوشهر و تخصیص اعتبار به پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه اتمام این شهر از اولویت‌های استان بوشهر است.

انتهای پیام/ج

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon