خبرنگاران استان لرستان با خانواده شهید صارمی دیدار کردند


خبرنگاران استان لرستان با خانواده شهید صارمی دیدار کردند

خبرگزاری تسنیم: به مناسبت روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان با حضور در منزل شهید محمود صارمی به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سرهنگ محمد پاپی‌نژاد فرمانده سپاه بروجرد در این دیدار اظهار داشت: هر کسی که در راستای برجای گذاشتن نامی نیک از خود تلاش کند، نامی ماندگار از خود بر جای گذاشته و همواره در تاریخ کشور خود می‌درخشد.

وی شهید محمود صارمی را سند افتخار کشور در عرصه اطلاع‌رسانی و خبر دانست و افزود: وی با تلاش خود در کشور بحران زده و ناامن افغانستان آن هم در شرایطی که کسی جرأت حضور در این کشور را نداشت، در راه ارسال اطلاعات و اخبار و ایفای رسالت خود تلاشی ماندگار انجام داد.

وی با بیان اینکه شهید صارمی افتخار لرستان و لرستانیان است، عنوان کرد: این شهید والا مقام تا آخرین لحظات عمر شریف خود کوشید با دقت نظر خود اخبار و اطلاعات مربوط به اوضاع کشور بحران زده افغانستان را منتشر و به دنیا مخابره کند.

فرمانده سپاه بروجرد با تاکید بر ادامه راه شهدا تصریح کرد: نام نیک این شهید والا مقام هر سال در کشور تکرار شده و افتخاری برای خبرنگاران است که با تاسی به نام ایشان کار وی را سرلوحه خود قرار دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز در این جلسه گفت: شهید صارمی افتخاری برای استان لرستان است که این روز با نام وی نامگذاری شده است.

آیت دولت پور با اشاره به زندگی درخشان این شهید بزرگوار اظهار داشت: در زندگینامه شهید صارمی آمده است که این شهید والا مقام تا آخرین لحظات شهادت در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به نحو احسنت به وظیفه خود عمل کرده و با مکالمات خود تا لحظه آخر شهادت اطلاعات و اخبار را مخابره می کند که این خود نشان دهنده غیرت و همت این شهید والا مقام است.

وی با اشاره به وظیفه شناسی شهید صارمی خاطرنشان کرد: خبرنگاری یک حرفه حساس، ظریف و پرمخاطره است که لازم است در این راستا خبرنگاران به دقت به تکالیف خود عمل کنند.

این برنامه توسط روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان تدارک دیده شده است و به عنوان برنامه ویژه برای شهید شاخص استان لرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon