فعالیت ۳۱ واحد دانش بنیان در قزوین


فعالیت 31 واحد دانش بنیان در قزوین

خبرگزاری تسنیم: سرپرست پارک علم و فناوری قزوین گفت: در حال حاضر ۳۱ واحد دانش بنیان در مراکز رشد پارک علم و فناوری قزوین فعالیت می‌کنند که باید از این ظرفیت در توسعه استان قزوین بکارگیری شود.

علی رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، ‌با اشاره به ظرفیت‌های پارک علم و فناوری قزوین اظهار داشت: تولید نیمه صنعتی محصولات و حمایت از شرکت‌هایی که تولید انبوه انجام نمی‌دهند هدفی است که در پارک علم و فناوری قزوین به دنبال آن هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین مخاطبان پارک علم و فناوری استان قزوین صاحبان ایده‌های علمی و فناوری و دارای ارزش افزوده بالا است که امیدواریم در این زمینه بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین عنوان کرد: در سال 92 و 93، 170 مراجعه‌کننده داشته‌ایم که از مجموع آن‌ها 127 طرح ارائه شد که در نهایت 25 طرح به تایید شورا رسید.

رجب‌پور با اشاره به اینکه طرح‌هایی که در پارک علم و فناوری تایید می‌شوند از ارزش افزوده بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 31 واحد دانش‌بنیان در مراکز رشد پارک علم و فناوری قزوین فعالیت می‌کنند که باید از این ظرفیت در توسعه استان قزوین استفاده لازم شود.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری در راستای پیشبرد طرح‌های تحقیق و توسعه به‌دنبال این است تا به صورت مشترک با صنعتگران تعامل پیدا کند تا بدین وسیله شاهد افزایش تعاملات صنعتی و دانشگاهی در قزوین باشیم.

سرپرست پارک علم و فناوری استان قزوین تصریح کرد: یکی از مخاطبان اصلی پارک علم و فناوری در استان قزوین بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران هستند که امیدواریم با ورود به طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان سبب توسعه و ارزش افزوده بالا این شرکت‌ها شوند.

رجب پور با اشاره به اینکه دولت و خیرین مخاطبان دیگر شرکت‌های دانش بنیان است گفت: ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان نخبه استان قزوین یکی از دغدغه‌های مهم دولت است که امیدواریم در زمینه توسعه پارک‌های علم و فناوری اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon