بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین برگزار می‌شود‌


بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین برگزار می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های فراوان صورت گرفته از سوی مسئولان مربوط، قزوین میزبان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است که اواخر سال ۹۴ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام سید قریش موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های فراوان صورت گرفته از سوی مسئولان مربوط، قزوین میزبان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است که اواخر سال 94 برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استان قزوین میزبان اجلاس سراسری نماز بوده و همچنین اهمیت این اجلاس در سطح کشور نیازمند افزایش همکاری و مشارکت با تمامی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین هستیم که امیدواریم این امر محقق شده و اجلاس سراسری نماز به بهترین نحو برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد: اجلاس سراسری نماز و زکات مهم‌ترین اجلاس در حوزه نماز است که هر ساله مقام معظم رهبری به برگزاری مطلوب این اجلاس تاکید ویژه‌ای دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: امسال باید پرداختن به موضوع نماز پر رونق‌تر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود تا بدین وسیله استان قزوین میزبانی شایسته برای اجلاس سراسری نماز باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon