پایگاه‌های امداد جاده‌ای در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

پایگاه‌های امداد جاده‌ای در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۲ پایگاه امداد جاده‌ای خور و درح در هفته دولت افتتاح می‌شود.

جواد خامسان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به پروژه‌های جمعیت هلال احمر استان در هفته دولت، اظهار داشت: 5 پروژه عمرانی قابل افتتاح جمعیت هلال احمر استان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهم این پروژه‌ها، افزود: پایگاه امداد جاده‌ای درح با متراژ 218 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 405 میلیون از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: یک هزار و 650 میلیون ریال نیز برای پایگاه امداد جاده‌ای خور به مساحت 218 متر هزینه شده است که این پایگاه نیز در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

خامسان بیان کرد: بهره‌برداری از ساختمان موقت ادارای جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند با 300 متر مربع و نماز خانه ستاد استان به مساحت 140 و با اعتبار هزینه شده یک هزار و 150 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در هفته دولت است.

وی افزود: از دیگر پروژه‌های جمعیت هلال احمر استان در هفته دولت نیز بهره برداری از ساختمان مدیریت استان به مساحت 130 متر و اعتبار هزینه شده 500 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: جممعیت هلال احمر وظایف آن نسبت به آن چه که است بالاتر بود و امروز اگر حرفی برای گفتن داریم مرهون زحمات امدادگران این جمعیت است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر هلال احمر استان دارای 26 پایگاه امدادی بوده که 20 پایگاه آن ثابت، 5 پایگاه سیار و یک پایگاه موقت است و 60 هزار و 136 نفر تعداد کل اعضای سازمان جمعیت جوانان هلال احمر استان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon