پایانه مسافربری نسیم شمال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد


پایانه مسافربری نسیم شمال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری قزوین گفت: پروژه پایانه مسافربری نسیم شمال در مساحت بیش از ۲۷ هزار متر مربع احداث بوده که مراحل تملک آن نیز انجام شده که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدحسینی عصر امروز در نشست با سازمان‌های وابسته شهرداری قزوین، با اشاره به این نکته که پایانه مسافربری نسیم شمال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: پایانه نسیم شمال به منظور کاهش بار ترافیکی شهر قزوین در مرکز شهر و همچنین ارتقاء خدمات شهری به همشهریان قزوین برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به این مطلب این پایانه به منظور جابه جایی مسافران در مسیر شمال کشور برنامه‌ریزی و طراحی شده است، مطرح کرد: پایانه‌های مسافربری شهر قزوین به دلیل قرار گرفتن در شاهراه‌ کشور  از اهمیت ویژه برخوردار بوده در همین راستا پایانه نسیم شمال می‌توان نقش بسزایی در جابه جایی مسافران در مسیر شمال کشور داشته باشد.

حسینی با بیان این مطلب که احداث پایانه نسیم شمال می‌توان تاثی بسزایی در کاهش بار ترافیکی مرکز شهر قزوین ایفا کند، گفت: پیش از این در شهر قزوین تنها یک پایانه در شهر قزوین فعال بوده که این امر بار ترافیکی بسیاری را در شهر قزوین به همراه آورده بود که احداث این پایانه سبب کاهش بار ترافیکی می‌شود.

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین تصریح کرد: پروژه پایانه مسافربری نسیم شمال در مساحت بیش از 27 هزار متر مربع احداث بوده که مراحل تملک آن نیز انجام شده تا جایی که تاکنون بیش از چهار هزار متر مربع تملک شده که این میزان از تملک‌ها 5 میلیارد ریال اعتیار هزینه شده است که بخش قابل توجهی از آن تا پایان امسال به بهره‌بردار می‌رسد.

پایان پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon