مشکلات ایلام با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و راه آهن برطرف می‌شود


مشکلات ایلام با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و راه آهن برطرف می‌شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از مشکلات ایلام با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران و راه آهن برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عمران علی‌محمدی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان ایلام اظهار داشت: در همه جا کسری بودجه وجود دارد و ما باید تلاش کنیم که از محل‌های دیگر اعتباراتی را برای استان جذب کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت ما در استان است، افزود: دولت با وجود اینکه مشکلات بسیاری دارد، اما به مناطق محروم و کم برخورداری مانند استان ایلام توجه ویژه‌ای دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد بیش از یک میلیون نفر زائر از مرز مهران در اربعین سال گذشته، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در استان ایلام تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه راه در استان ایلام، خاطرنشان کرد: در صورتی که شبکه راه آهن در استان ایلام ایجاد شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

علی‌محمدی خاطرنشان کرد: در سال 90 حدود 180 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان ایلام اختصاص یافته بود و سال گذشته در دو هزار و 950 میلیارد ریال در حوزه عمرانی به استان ایلام اختصاص یافت.

وی افزود: در حوزه‌های آب، تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و حوزه‌های صنعت و نفت به دنبال جذب اعتبارات هستیم و با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران استان ایلام در زمینه‌های اقتصادی متحول می‌شود.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon