۱۷ هزار جلد کتاب رایگان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

17 هزار جلد کتاب رایگان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

معاون ‌فرهنگ و ارشاد ‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار جلد کتاب رایگان در سطح استان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی توزیع شده است.

آزاد خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان است.

وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در طول سال با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اقدام به برپایی نمایشگاه‌های کتاب و توزیع کتاب رایگان در سطح استان می‌کند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار جلد کتاب رایگان در سطح استان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی توزیع شده است.

خردمند خاطرنشان کرد: این تعداد کتاب در بین فرهیختگان، دانشجویان، دانش‌آموزان و در ادارات و نهادهای شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی عنوان کرد: کتاب‌های توزیع شده در بین فرهیختگان و اهالی فرهنگ در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، تاریخی و ادبی و سایر موضوعات بوده است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این استان تأکید کرد و گفت: ضروری بوده که دستگاه‌های فرهنگی این استان در این راستا تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon