برنامه‌های اساسی برای رفع مشکل آب و آلودگی اصفهان اجرایی شده است‌


برنامه‌های اساسی برای رفع مشکل آب و آلودگی اصفهان اجرایی شده است‌

استاندار اصفهان گفت: اگرچه در بخش‌های هوا و آب استان اصفهان اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و بخشی از مشکلات برطرف شده اما هنوز برخی از مشکلات همچنان باقی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در آئین گرامی‌داشت روز ملی محیط‌‌بان در جمع تعدادی از محیط بانان در منطقه قمیشلو اظهارداشت: بر‌اساس ارزیابی سازمان محیط زیست کشور، سازمان محیط زیست استان اصفهان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به تقارن میلاد امام رضا (ع) و روز ملی محیط‌بان افزود: رافت از شاخص‌ترین صفات حضرت رضا (ع) بوده و این قشر زحمت‌کش نیز از این رافت و مهربانی بهره‌مند هستند که این افتخار بزرگی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مدیران کل، دوران طلایی برای محیط زیست کشور ایجاد شده، بیان کرد: مقام معظم رهبری سخنان جدی و راه‌گشایی را اعلام کردند و اینجانب در دیدار رئیس سازمان محیط زیست کشور به ایشان گفتم باید از این فرصت طلا‌ئی استفاده و سلسله مشکلات محیط زیست پیگیری و حل شود.

وی تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را با وجود کمبود بودجه و تحریم‌های ظالمانه برای رفع مشکلات محیط زیست به کار بسته که امیدوار هستیم روند حمایت‌ها و کمک‌ها ادامه داشته باشد.

زرگرپور وضعیت استان اصفهان را در بخش محیط زیست نامناسب برشمرد و گفت: گرچه در بخش‌های هوا و آب اقدامات اساسی و برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و بخش از مشکلات برطرف شده ولی برخی نیز همچنان باقی است که امیدوار هستیم با وحدت و یکدلی این مشکلات برطرف شود.

به گزارش تسنیم، استاندار اصفهان به عنوان محیط بان افتخاری به مدت 3 ساعت از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو بازدید کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon