پایبندی به ولایت آخرین وصیت آیت الله خزعلی بود

پایبندی به ولایت آخرین وصیت آیت الله خزعلی بود

فرزند آیت الله خزعلی گفت: پایبندی به ولایت آخرین وصیت آیت الله خزعلی بود.

محسن خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به ویژگی‌های مرحوم آیت الله خزعلی اظهار داشت: پدرم صراحت لهجه داشت و با کلمات بازی نمی‌کرد و به مردم توصیه‌های زیادی داشت که مهمترین آن دعوت به جهاد فی سبیل الله بود و خود نیز در همین راه فرزندش حسین را تقدیم کرد.

وی گفت: 18 سال به عنوان معاون دبیرکل بنیاد غدیر فعالیت کردم و در این مدت پدرم می‌گفت که غدیر در کشور ما غریب است و پیروان امام علی باید نسبت به یادآوری غدیر تلاش کنند زیرا اگر جایگاه غدیر را بالا ببریم امیرالمومنین(ع) را به درستی معرفی کردیم و باید در شادی غدیر همانند حزن و اندوه عاشورا عمل کنیم.

فرزند آیت الله خزعلی افزود: وقتی که صحبت از آیت الله خزعلی می‌شود مردم با محبت از وی یاد می‌کنند و پدرم می‌گفت من ابوالقاسم خزعلی هستم و دوستدار خمینی و این را روی قبرم بنویسید.

وی گفت: پدرم در وصیتش گفته اند باید سنت و سیره حضرت ابراهیم را عمل کنیم که فرزند خود را در راه اسلام فدا کنیم و قرآن کریم نیز به این مسئله اشاره کرده است. پدرم می‌گفت دین جای چانه زنی نیست و تمام همت ما باید این باشد که سالم و صالح از دنیا برویم.

خزعلی بیان کرد: تا نام علی(ع) می‌آمد اشک از چشمش خارج می‌شد و آخرین حرفش این بود که یاور و حامی ولایت باشید و لحظه‌ای او را تنها نگذارید.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon