عملیات اجرایی طرح تغییر کاربری پادگان شهید سروران در کرمانشاه آغاز شد

عملیات اجرایی طرح تغییر کاربری پادگان شهید سروران در کرمانشاه آغاز شد

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا گفت: عملیات اجرایی مصوبه سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برای تغییر کاربری پادگان شهید سروران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه،‌ امیر منوچهر کاظمی در کلنگ‌زنی بلوار امام حسن(ع) کلانشهر کرمانشاه با تسلیت درگذشت حجاج بیت الله الحرام اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه آنچه که در توان داشتند در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گلزار شهدا را سندی برای دفاع همه جانبه مردم استان کرمانشاه از ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است بیان کرد و افزود: پس از سال‌های دفاع مقدس آنچه که در شان و منزلت مردم استان کرمانشاه بوده ادا نشده و البته موضوعات متعددی منتج به عقب افتادگی این منطقه از قطار توسعه شده است.

امیر کاظمی با بیان اینکه توصیه فرماندهی ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش بر این اصل استوار است که برای خدمت به مردم در این منطقه تمام توان صرف شود، گفت: ارتش با درک وضعیت این استان پیشنهادات متعددی برای بهبود وضعیت همچون احداث میدان آب ارائه داده است.

وی با بیان اینکه چند پیشنهاد دیگر به دلیل کمبود منابع مالی همچنان بر زمین مانده است، افزود: احداث بلوار امام حسن(ع) که از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این استان است براساس واگذاری 270هکتار از اراضی پادگان شهید سروران به شهرداری کرمانشاه ممکن شد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با اشاره به اضافه شدن منابع بزرگی به کلانشهر کرمانشاه در پی تغییر کاربری این پادگان، گفت: اجرای مصوبه سفر فرمانده کل قوا که با همکاری مسئولان لشکر و کشوری همراه شد تا سال‌ها کلانشهر کرمانشاه را منتفع خواهد کرد.

امیر کاظمی از تقدیم بیش از پنج هزار شهید ارتش در استان کرمانشاه خبرداد و افزود: با اجرای طرح تغییر کاربری پادگان شهید سروران بخشی از دین نظام به رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های مردم کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس ادا خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح وظیفه تولید و برقراری امنیت و حفظ آمادگی رزمی را در دوران دفاع مقدس و پس از آن برعهده دارند که از عهده این وظیفه در حد نهایت بر آمده‌اند.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon