زمینه‌سازی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای مبارکه فراهم شود

زمینه‌سازی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای مبارکه فراهم شود

وزیر جهادکشاورزی گفت: زمینه‌سازی برای صادرات محصولات گلخانه‌ای شهرستان مبارکه باید فراهم شود و در این زمینه ارتباطات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه، محمود حجتی ظهر امروز در بازدید از گلخانه‌های سطح شهرستان مبارکه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع اتلاف انرژی اظهار داشت: باید از روش‌های مختلف برای جلوگیری از اتلاف انرژی در واحدهای گلخانه‌ای استفاده شود و در این زمینه اقدامات مختلفی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه جلوگیری از هدررفت انرژی از اهمیت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: در این زمینه استفاده سیستم‌های مختلف برای ذخیره‌سازی انرژی و جلوگیری از اتلاف آن اجرایی می‌شود.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه توجه به موضوع حضور در بازارهای جهانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتباطات خوبی برای حضور محصولات کشاورزی ایران در بازارهای جهانی برقرار شده و در نمایشگاه‌های مختلف به معرض دید در می‌آیند.

وی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود در استان اصفهان و گلخانه‌های مجهز این استان، باید زمینه‌سازی برای ورود بیشتر تولیدات شهرستان‌های این استان همچون شهرستان مبارکه به بازارهای جهانی فراهم شود.

حجتی گفت: ارتباط با بازارهای جهانی همچون بازار کشور اکراین، قزاقستان و دیگر کشورهای مختلف برقرار شده و باید محصولات کشاورزی این شهرستان را در بازارهای این کشورها عرضه کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon