قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در استان فارس تشکیل شد


قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در استان فارس تشکیل شد

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان فارس از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم، دومین کارگاه آموزشی قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا با حضور فرماندهان انتظامی و روسای پلیس آگاهی 10 شهرستان جنوب و شرق استان فارس، نمایندگان اداره گمرک و شرکت پخش و فراورده‌های  نفتی در جهرم برگزار شد.

سرهنگ سیروس حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پدیده قاچاق موضوعی پیچیده است که به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأثیر منفی در هر جامعه‌ای دارد، اظهار داشت: باید با دقت و جدیت بیشتر به آن توجه شود و همه سازمان‌های مرتبط باید نیروی انتظامی را در این امر یاری کنند.

وی از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در استان فارس خبر داد و گفت: اولویت ما در این قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و از بین بردن زمینه‌های آن است.

سرهنگ حیدری با تأکید بر برخورد جدی و ریشه‌ای با معضل قاچاق سوخت و کالا در استان فارس خاطرنشان کرد: در برخورد با پدیده قاچاق باید اقدامات جدی به‌ویژه با قاچاقچیان عمده و سر شبکه‌ها در داخل و خارج از استان صورت گیرد که در این راستا باید ضمن تشکیل کمیته‌ای عاملان اصلی قاچاق سوخت شناسایی شوند.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان فارس بابیان اینکه پلیس باید با قاطعیت و تمام توان و هماهنگ با سایر دستگاه‌ها با قاچاق مبارزه کند، تصریح کرد: سایر دستگاه‌ها نیز وظیفه‌دارند با زمینه‌های شیوع قاچاق برخورد کنند که این برخورد ایجابی، سلبی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مبارزه با قاچاق سوخت و کالا در سطح محورهای مواصلاتی و در سطح عرضه نیاز به همپوشانی اطلاعاتی و عملیاتی دارد.

انتهای پیام/

دهه کرامت
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon