بهره برداری از پروژه هایتک کرمانشاه نیازمند ۱۰ میلیاردتومان اعتبار است

بهره برداری از پروژه هایتک کرمانشاه نیازمند 10 میلیاردتومان اعتبار است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص اعتبار سه میلیارد تومان برای تجهیز پروژه هایتک گفت: تکمیل این پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازمند است.

​به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه،به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، داود ناصری‌امید مرکز آموزش‌های نوین (هایتک) فنی و حرفه‌ای کرمانشاه را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان بیان و اظهر داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده در طول سال گذشته شاهد روند مثبتی در اجرای پروژه‌ها بوده‌ایم.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: احداث سه دهکده مهارتی در شهرستان‌های سنقروکلیایی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 400 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 95 درصد، دهکده مهارتی هرسین با 33 میلیارد و 90 میلیون ریال اعتبار با پیشرفت فیزیکی 95درصد و دهکده مهارتی اسلام‌آباد غرب با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 20 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 80 درصد که در مدت زمانی کمتر از یک سال به انجام رسیده از جمله این مصوبات است.

ناصری‌امید با اشاره به تجهیز مرکز آموزش‌های نوین فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، گفت: با تأمین مبلغ 30 میلیارد ریال و تخصیص 100درصدی آن 10 کارگاه آموزشی با عناوین گیاهان دارویی، بیوتکنولوژی، ابزار دقیق، ریخته گری دقیق، ریخته گری دایکست، متالوگرافی، داروهای گیاهی، نانوتکنولوژی، نمونه سازی سریع، میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) به صورت موقت در محل این اداره کل راه‌اندازی شده است.

وی از آغاز ساخت ساختمان پروژه هایتک پس از یک وقفه طولانی خبرداد و افزود: این مرکز تاکنون با تجهیز امکانات به مبلغ 30 میلیارد ریال، پیشرفت 35درصدی داشته و برای تکمیل و به بهره‌برداری نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در حوزه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: پیشرفت این پروژهها از سال 92 تا سال گذشته صفر درصد بوده که اکنون شاهد اتمام آنها در طول سال جاری هستیم.

ناصری امید گفت: اختصاص 30 میلیارد ریال برای بازسازی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بخش دولتی از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه است که باید از سوی سازمان اختصاص یابد که تاکنون 50درصد از اعتبارات آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام /

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon