سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان برگزار می‌شود


سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب یکی از راه‌های ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی بابیان اینکه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید به‌صورت یک فرهنگ در بین افراد جامعه نهادینه شود تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ مطالعه باید مردم کتاب را در سبد کالای خانوار خود قرار دهند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب در استان باهدف افزایش دسترسی آسان مردم به کتاب صورت گرفته و امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فرهنگ مطالعه ترویج شود.

حدادیان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده است کتاب‌های موردنیاز همه اقشار به‌ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو فراهم و به‌آسانی در اختیار آنان قرار گیرد.

وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به‌صورت دوره‌ای در استان خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی جامعه ازلحاظ علمی و فرهنگی ارتقاء می‌یابد و مردم با حضور در این فضاهای علمی و فرهنگی بیشتر به کتاب و کتاب‌خوانی ترغیب می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان به زمان برگزاری این نمایشگاه بزرگ در استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه از روز چهاردهم تا بیستم آبان در سالن غدیر سمنان برای علاقه‌مندان به کتاب برپا است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت 158 کتابخانه در کانون‌های فرهنگی مساجد استان سمنان خبر داد.

حدادیان بابیان اینکه راه‌اندازی کتابخانه در کانون‌های فرهنگی مساجد استان در اولویت برنامه‌های این کانون‌ها است تصریح کرد: از تعداد کتابخانه‌های موجود در این کانون‌ها بالغ‌بر 35 کتابخانه دارای مجوز است.

وی وجود این کتابخانه را در کانون‌های فرهنگی مساجد استان را ضروری برشمرد و گفت: ایجاد این کتابخانه‌ها باهدف افزایش سطح علمی دانش‌آموزان و به‌ویژه اعضای کانون صورت گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
خانه خودرو شمال
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon