بسیاری از مناطق شهری آبادان فاقد لوله‌کشی گاز است

بسیاری از مناطق شهری آبادان فاقد لوله‌کشی گاز است

نائب رئیس شورای اسلامی شهرآبادان گفت: گاز نعمتی است که بسیاری از مناطق آبادان مانند منطقه امیرآباد که منطقه‌ای با تراکم جمعیت نسبتاً بالا است از آن بی‌بهره هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، جلسه علنی شورای اسلامی شهرآبادان صبح امروز در سالن جلسات ساختمان این شورا برگزار شد.

حمید حنظل عیدانی در این جلسه، اظهار داشت: با توجه به بازدیدهایی که در مدت اخیر از سطح شهر داشتیم شاهد فعالیت خوب شرکت گاز به‌منظور گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان آبادان بودیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان افزود: علی‌رغم این فعالیت‌ها برخی افراد به دلیل نداشتن سند مالکیت ساختمان، پروانه ساخت یا دیگر مسائل از نعمت گاز لوله‌کشی برخوردار نیستند.

عبدالحسین مکوندی نیز بابیان اینکه گاز نعمتی است که بسیاری از مناطق آبادان به سبب نبود لوله‌کشی از آن بی‌بهره هستند، عنوان کرد: مناطقی مانند امیرآبادان که منطقه با تراکم جمعیت نسبتاً بالا است فاقد گاز لوله‌کشی است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرآبادان گفت: البته شرکت گاز تنها شرکتی است که تاکنون عملکرد خوبی داشته و تلاش دارد مناطق بیشتری را تحت پوشش خدمات خود داشته باشد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که این شرکت با آن دسته پنجه نرم می‌کند این است که بسیاری مناطق خط لوله‌کشی دارند اما ساکنین اقدامی برای ایجاد اشتراک نکرده‌اند.

مکوندی با اشاره به اشتراک مردم از شرکت گاز به‌عنوان یک عامل درآمدزا برای این شرکت از مردم تقاضا کرد که چنانچه امکان ایجاد اشتراک برایشان فراهم است نسبت به ایجاد آن اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon