«تهاجم نرم دشمن» جوانان را هدف قرار داده است

«تهاجم نرم دشمن» جوانان را هدف قرار داده است

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: اکنون تهاجم سخت دشمن به تهاجم و جنگ نرم تغییر محتوا داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان ممتاز بسیجی استان، با اشاره به تشکیل مجموعه بسیج به دستور امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب تشخیص دادند یک نهاد مردمی با حضور انسان‌های مخلص، ایثارگر و فداکار وارد عرصه انقلاب شوند.

وی افزود: مجموعه بسیج و خصوصاً بسیج دانش‌اموزی به فکر نسل جوان و نوجوان کشور است و دوستان را امیدوار و سبب بیمناکی دشمنان می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه معنای بسیج دانش آموزی، آماده بودن در راه دفاع از آموزه‌های دینی است، گفت: اکنون تهاجم سخت دشمن به تهاجم و جنگ نرم تغییر محتوا داده است و دشمن می خواهد با استفاده از ماهواره و مسائل مبتذل شبکه‌های اجتماعی، جوانان را به سمت لاابالی‌گری بکشاند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نوجوانی، افزود: نوجوانی دوره‌ای است که برای رقم زدن آینده هر فرد نقش اثرگذاری دارد و کسانی که به این رشد معنوی، فکری و کارایی می‌رسند، آینده درخشانی دارند.

آیت الله مجتهد شبستری، با تاکید بر ضرورت پرداختن به امر تعلیم و تربیت در بسیج دانش آموزی، خاطرنشان کرد: این ضرورت یک امر مادی و معنوی تلقی می‌شود و جوانان و نوجوانان ما در لباس بسیج، از ارزش‌ها و جوهره وجودی خویش دفاع می‌کنند.

وی افزود: شهید فهمیده با رشادت خویش در دوران دفاع مقدس، درس شهادت، شجاعت و ایثار را به نسل جوان ما آموخت.

امام جمعه تبریز، با اشاره به لزوم جهاد اخلاقی و علمی برای دانش آموزان بسیجی، گفت: با توجه به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح کشورمان، نیازی به حضور شما در جنگ سخت نیست، اما جهاد اخلاقی، فکری و علمی یک فریضه بر شماست.

وی افزود: دانش آموزان دختر بسیجی نیز باید از نظر حجاب و عفاف، الگو و نمونه‌ای برای هم سن و سالان خود باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش سرلوحه اقدامات بسیجیان باشد، یادآور شد: شما باید الگوهای ارزشی و فکری در جامعه بوده و اگر محصل و مهذب باشید، آینده درخشان و خوبی در انتظار کشور اسلامی ما است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز ما در همه عرصه‌ها پیشرو هستند، تصریح کرد: اگر در دفاع مقدس یک شهید فهمیده داشتیم، اکنون صدها شهید فهمیده در کشور وجود دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon