طرح خوشایندسازی محیطی در کلانتری‌های استان البرز اجرایی می‌شود


طرح خوشایندسازی محیطی در کلانتری‌های استان البرز اجرایی می‌شود

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه خوشایندسازی محیطی کلانتری‌های استان البرز انجام می‌شود، گفت: با توجه به هجمه شدید فرهنگی دقت در بخش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز که با حضور استاندار البرز و معاون قائم مقام وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: صیانت از عفاف و حجاب مسئولیت پلیس در قبال جامعه است.

وی با بیان اینکه این امر مهم در سایر دستگاه‌‌ها و نهاد به صورت درون‌سازمانی انجام در حالی که وظیفه پلیس در این بخش به جامعه نیز تعمیم داده می‌شود، افزود: در این بخش اقدامات پلیس به عنوان آخرین عملکرد و اقدمات محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به هجمه شدید فرهنگی و لزوم دقت نظر در بخش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: پلیس جامع‌محور در ابعاد مختلف اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه در بخش صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی 4 رکن اساسی را در دستور کار قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: در وهله نخست کلیه عوامل خود را ملزم به صیانت از حقوق شهروندی کرده‌ایم.

کامرانی صالح با بیان اینکه خوشایندسازی محیطی کلانتری‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته و در حال انجام نیروی انتظامی است، تصریح کرد: تعالی رفتاری، خلاقیت و نوآوری برای افزایش رضایت‌مندی نیز در این حوزه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اصلاحات فرآیند برای خدمات‌رسانی مردم در قالب طرح " مکنا" نیز اجرایی می‌شود، اظهار داشت: مکنا در اصل مدیریت کیفیت است که این مهم در کلیه کلانتری‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/

خوشایندسازی محیطی کلانتری‌های البرز انجام می‌شود
خوشایندسازی محیطی کلانتری‌های البرز انجام می‌شود//انتشار//
طرح خوشایندسازی محیطی در کلانتری‌های البرز اجرایی می‌شود
پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon