شهرداری‌های اردبیل مصوبات شورای شهر را به شکل دقیق اجرا کنند

شهرداری‌های اردبیل مصوبات شورای شهر را به شکل دقیق اجرا کنند

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ضروری است تا شهرداری‌های استان اردبیل مصوبات شورای شهر را به شکل دقیق اجرا کنند تا در این زمینه مشکل و اختلافی به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی آذرنژاد بعد از ظهر امروز در نشست با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای پارس‌آباد، آبی‌بیگلو و هشتجین در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: شهرداری ها باید در امورات مربوطه به شهر و کارهای مختلف عمرانی و خدمات شهری و سایر حوزه‌ها مصوبات شورای شهر را در نظر گرفته و در راستای این مصوبات حرکت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر خودداری شهرداری‌ها از اقدامات و کارهای خودسرانه و خارج از مصوبات شورای شهر در شهرهای مختلف استان بیان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه اختلافات و مشکلات قانونی و قضایی ضروری است تا شهرداران به مصوبات توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه حتی بعد از پایان تصدی شهرداری‌ها و دوره عضویت در شوراها احتمال پیگیری قضایی و قانونی اقدامات و عملکردهای خارج از قوانین و مقررات وجود دارد بنابراین باید شهرداران تلاش کنند تا خارج از این قوانین اقدام نکنند.

آذرنژاد با اشاره به برخی اختلافات در بین شهرداران و اعضای شورای شهرها تصریح کرد: اغلب این اختلافات بر سر رعایت قوانین و مقررات و تخطی از مصوبات شورای شهر بوده که با مراجعه به قوانین مربوطه در این حوزه اختلافات برطرف می‌شود چرا که در این زمینه قوانین و مقررات موجود بوده و می‌توان مشکلات و اختلاف‌ها را برطرف کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخاب و عزل و نصب معاونان و کارکنان شهرداری‌ها بر عهده شهرداران است، گفت: در این زمینه اعضای شورای شهر حق دخالت نداشته و تنها می توانند در موزد عملکرد شهرداری‌ها نظارت داشته باشند تا براساس مصوبات جلسات شورای شهرها اجرا شده باشد و تخطی در این حوزه انجام نشود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon