اهدا کتاب رایگان در روستاهای محروم آمل انجام می‌شود

اهدا کتاب رایگان در روستاهای محروم آمل انجام می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، اهدا کتاب رایگان در روستاهای محروم آمل انجام می‌شود.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی با اشاره به نقش کتاب در زندگی انسان، اظهار داشت: کتاب در جامعه نقش مهم و موثری داشته و جامعه‌ای که می‌خواهد آزاد و آگاه زندگی کند، حتما باید به پدیده کتاب با چشم دیگری بنگرد.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای هرگاه وفاقی مبتنی بر رشد و توسعه بخواهد شکل گیرد، باید کتاب به عنوان یک عنصر اصلی و تأثیرگذار در آن مطرح باشد، افزود: در واقع، اعتلای فرهنگ کتاب خوانی، پی‌ریزی بنای توسعه فرهنگی جامعه تلقی می‌شود.

محمدی ادامه داد: در این جهاد مقدس، همگان از خرد و کلان باید شریک و سهیم باشند و برای این سازندگی از دل و جان مایه بگذارند.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی آمل با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این شهرستان دیدار با ریاست و کارکنان کارخانه‌های عمومی و بازدید از کتابخانه‌های شهرستان، مسابقه آنلاین کتاب‌خوانی در سطح شهرستان بیان کرد و گفت: برگزاری آیین تجلیل از کتابخوانان و کتابداران، دیدار با خانواده شهدا،  ملاقات رییس اداره کتابخانه‌های عمومی وکتابداران با ائمه جمعه  آمل، دابودشت و امام‌زاده عبدالله، حضور در گلزارشهدا، ملاقات با فرماندار ونماینده مردم آمل و لاریجان مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته با هماهنگی آموزش و پرورش دانش‌آموزان از کتابخانه عمومی سطح شهر بازدید می‌کنند، عنوان کرد: در این هفته با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری ایستگاه نقاشی و کلاس‌های قصه خوانی همراه با جوائز در کتابخانه‌ها، برپایی عصری با شعر با موضوع کتاب، ثبت نام رایگان  از مراجعه‌کنندگان حضوری متقاضی عضویت در کتابخانه‌ها، برپایی همایش خانواده کودک و مطالعه، اهدا کتاب رایگان به مناطق محروم انجام می‌شود.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon